Och Gud skapade.....

...Aida och Eva!!!!!  Men kom igen!!! Inom kort kommer en Gay-bibel där Gud inte skapar Adam och Eva utan Aida och Eva, två kvinnor alltså. Det är i den bibeln dessutom synd att vara heterosexuell... jag undrar hur länge det människosläktet varar - 80 år kanske för när Aida och Eva är döda - FINNS INGEN MER!!!
Är det ett skämt eller manar han allvar, filmregissören Max Mitchell, när han säger: "Det finns många versioner av Bibeln, jag förstår inte varför inte vi kan ha vår", till the Guardian

Boken ska heta "The Princess Diana Bible", eftersom hon, enligt författaren, var en person som "gjorde många goda saker". Men valet av boktitel har upprört många som tycker att det visar brist på respekt för den avlidna prinsessan, skriver tidningen Dagen.

Har det inte gått troll i det här här med homo-debatten. Det är så inne att vara gay att det för vissa behöver gå så långt att man till och med skriver om Bibeln för att nå sina egna syften. Hädelse är det!

And for the record - nej, jag är inte homofob, jag hatar inte homosexuella människor, jag har flera vänner som är homosexuella, men jag försvarar Guds Ord och vad kristen tro och kristet liv betyder.

Så, gay-bibel, nej tack. Fast den kan ju bli så tjock eftersom det bara kan finnas två personer i den :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0