Hallux Valgus....

.... har jag ingen kvar nu längre. Idag opererade jag vänsterfoten (gjorde höger 2004) och ska förhoppningsvis slippa ha ont när jag går i smalare skor än Musse Pigg-modeller :-)
Än så länge har bedövningen inte riktigt släppt, så jag mår rätt bra, men om jag minns rätt så lär jag ha rejält ont imorgon och ev. i natt. Nåja, smärta är tillfällig, jag kan ju med gott samvete ligga på soffan och läsa nå'n dag och det behövs alltid för att få inspiration, speciellt när livet oftast går i 200 km/tim.

På tal om det så blir det både Prylmarknad och "Söndagsmiddag på Frälsis" nästa helg. Kolla på hemsidan för mer info. Vi har också beställt en ny fana till flaggstången, den andra har blåst sönder och redan lagats för många gånger. Kan ni tänka er att en stor fana kostar över 2000 kr!! Så vill du hjälpa till att skänka pengar till den så sätt gärna in lite (el. mycket :-) på kårens plusgiro: 53 65 93 - 7   Tack på förhand.

Så, nu ska jag halta iväg till soffan och ha foten högt igen. Återkommer med djupare budskap en annan dag :-)

Blessings!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0