Ett äventyr

Idag fick vi vara med om ett äventyr på Frälsis. Det var familjegudstjänst och Rosi gjorde det helt fantastiskt. Ja, hon hade haft hjälp med rekvisitan och tekniken och bibelläsningen, vilket också gick alldeles utmärkt, men planering och genomförande leddes av henne. Vad jag är tacksam över mina underbara medarbetare, allihopa, skulle inte vilja vara utan dem. Skulle inte klara mig utan dem...... Jag behövde bara fixa fikat, så det blev glasstårta! Är det fest så är det!

Det var så roligt att träffa några av barnen och föräldrarna som vi lärde känna genom Öppna Förskolan förra året och som vi inte har sett på så länge eftersom jag inte kunnat ha ÖF på hela terminen. Jag önskar verkligen att jag ska bli bra snart så jag kan starta den igen. Under tiden får vi har regelbundna familjegudstjänster med Rosi i spetsen, ja, det får vi ha sedan också!!
Här är några bilder därifrån i alla fall!

Blessings!


Nu ska vi spela på trumman

Spännande med Bibeln

Dockteater meed Ester och Lukas

Här fiskas fisk-böner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0