Du var jätteduktig!

Ja, det var jag, jag var idag och gjorde gastroskopiundersökningen på sjukhuset - utan lugnande medicin!!!!
Jag hade ju sagt till doktorn att jag ville vara helt borta och inte veta någonting, men efter en lång ids övervägande så bestämde jag mig för att försöka utan. Jag fick en kanyl i handen där man skulle kunna spruta in lugnande om det behövdes, men det gjorde det inte! Undersökningen var visserligen uräcklig, men hellre att lida i fem minuter än att vara däckad ett dygn efteråt. Så jag led, men efteråt var jag mycket nöjd :-) Och sköterskorna sa flera gånger: "Du var jätteduktig!" Så det håller jag fast vid.
De tog två prov i magen och jag får väl svaret på dem av doktorn nå'n gång framöver.
Tack alla som bad och tänkte på mig idag.

Nu går sommarlovet mot sitt slut och Gabriel började på Fritids idag. På torsdag åker vi till Gullbrannagården på Bygget-konferensen, det ser vi fram emot.
Renoveringen av kårens kök och ommöblering går också framåt, det kommer att bli så bra (oj, javisst ja, jag har ju fortfarande semester...)

Olivia var på träningsläger, AMOK (kampsport) i Höllviken den 12-15, och fightades med alla de stora starka grabbarna. Hon blev "allas lillasyster" och är tydligen mycket duktig enligt instruktörerna (fast det visste jag ju redan förstås :-)

Jag har skaffat mig en ny tatuering - minnestatuering efter min svärfar Arne och jag fick den gjord på hans namnsdag den 4/8.

På onsdag, den 18/8, firar Magnus och jag vår 20:e bröllopsdag. 20 ÅR!!! Hjälp, vart har de tagit vägen? Vi får tillbinga dagen tillsammans och fika eller äta ute eller så, vi ska ju åka till Bygget på torsdag. Istället tänker vi åka till Ronneby Brunn Spa två dagar i september och njuta, så det har vi att se fram emot.

Ja,det var väl lite update sedan sist. Ha en fortsatt bra vecka.
"Allt förmår jag i Honom som ger mig kraft"

Blessings!

Minnestatueringen

Olivia och Ingmund i kamp-tagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0