Fest igen

Nej, inte Halloween, fast det är idag - OCH INGEN ANNAN DAG - eller egentligen natten mellan idag och imorgon. Så det så!
Nog om det. Igår hade Gabriel sitt kalas för några av klasskompisarna. Det var ett Bully Proof kalas som började med en timmes Bully Proof träning i kårens träningslokal, vilket visade sig vara en stor succe! Tack Mackan, Olivia och Johanna, som hjälpte till med både den delen och resten av kalaset.
Alla föräldrar fick också med sig en info.lapp hem om vad deras barn fått prova på och att planer finns på att starta en grupp för 8-13 åringar nästa termin, så om intresse finns så blir det av.Och intresset igår var det verkligen inget fel på:-) Efter korv och glass blev det mer bus i träningslokalen och jag tror Mackan hade rätt kul när alla skulle brotta ner honom på slutet :-)

Idag var det gudstjänst och lite lugnare, men ändå festligt på nå't sätt. Predikan innehöll en del FA historia om Limhamnskåren - lyssna här - och det var en positiv anda. Vi lyssnade på sången "Tron är vår segerkraft" i Ulf Christianssons tappning. Den börjar ju med orden "Upp Kristi stridsmän, dagen grytt, drag ut ill helig strid."

Imorgon, den 1/11, fyller Gabriel 9 år, och min mormor skulle om hon hade levt, fyllt 110 år. Eftersom jag födde Gabriel med planerat kejsarsnitt och han var planerad till den 14/11, så fick jag själv bestämma dag och den 1:a passade läkarna bra så det blev det. 9 år, wow, ja, man ser ju på barnen att tiden går. Konstigt det där, att man inte själv ser äldre ut, menar jag :-S

Nåja, höstlov är det i veckan som kommer, men vi kör på som vanligt. Blir skönt med dagen för Hela människan på lördag och att Mackan predikar nästa söndag.

Ha en bra vecka
Blessings!
 
Träning                       Regler
 
Presenter                    Anarki


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0