aj, aj, ont, ont

Vaknade mitt i natten av att en "kniv" trycktes in i vänster sida av nacken på mig. Ja, nu var det ju inte en kniv, men smärtan var knivskarp. Har haft extra ont i nacken några dagar och trodde det skulle gå över, men nej då, det blev värre och jag antar att det är en muskelinflammation :-(
Kunde alltså inte gå och träna idag, vilket också gör mig lite sådär lagom sur, utan istället ska jag gå till doktorn om ca en timme.
Nåja, det kunde ju varit värre, det kan det nästan alltid.

Jag läser en bok nu som heter "Den helmige kocken" och hanlar om maten vi stoppar i oss i västvärlden. Alla konserveringsmedel, E-nummer etc. Hjälp alltså! Jag tror man får börja kolla innehållsförteckningar llite bättre, fy vad läskigt. Och så måste jag köpa uppföljaren på boken, "Äkta vara", där han tydligen beskriver vad man kan äta och hur man kan göra det på ett enkelt sätt. Men intressant är det i alla fall.

Så har vi nu startat Limhamnskårens blogg. Jag har den länkad här på min blogg och det finns en länk på Limhamnskårens hemsida. Där kommer det att stå om olika samlingar, aktiviteter och upplevelser vi gjort tillsammans och lite sådant. Gå gärna in och kommentera där om Du vill det.

Idag har jag också varit på Stadsdelskontoret och röstat, så nu har jag gjort min samhälleliga plikt :-)

Blessings!


Sådan skulle jag behöva :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0