Bara vara och Äkta vara

I tisdags åkte Magnus och jag till Ronneby Brunn Spa för ett par dagars avkoppling och försenad Bröllopsdagsfirande (vi firade ju 20 år den 18/8).
Det var underbara dagar med bad i 34 gradig pool, njutning i ännu varmare jaccuzzi med massagestrålar, ansiktsbehandling och avslappnande massage, Pilates-pass provade jag på, 3-rätters middagar två kvällar i rad och en härlig frukostbuffé på morgnarna. De hade en massagefåtölj i Spa Caféet där man fick sitta en kvart om den var ledig, så där satt jag ocksp ett par gånger - en sådan vill jag ha!!! Tyvärr är de alldeles för dyra, men om någon vill ge mig en så tackar jag inte nej :-)
Det var i alla fall välbehövlig avkoppling och riktigt skönt och lyxigt. Magnus tålde nog inte att koppla av för han blev jätteförkyld, stackaren, men nu är det bättre.
Barnen hade haft det jättebra också med Siw, min väninna som passade dem medan vi var borta. Skönt.

Medan vi var borta hade boken "Äkta Vara - en guide till oförfalskad mat", kommit i posten. Så nu ska man väl kunna kolla lite extra efter mat med inga eller så lite tillsatser som möjligt.

Veckan som ligger framför innehåller några roliga tillfällen. Imorgon är det som vanligt Öppna Förskolan, alltid roligt. På Café Smulan på torsdag, 30/9, kommer Karin Bondeson och visar Mary Kay produkter mellan 12-14. Det finns möjlighet att prova på och även handla till rabatterat pris. Hon lottar också ut produkter och presentkort. Så missa inte det.
På lördag den 2/10 kl.10-14 har vi Prylmarknad/Loppis på Frälsis, Limhamn med massor av olika prylar. Allt från porslin och prydnadssaker till kläder, leksaker, böcker, smycken och mycket mer. Fika säljer vi också, så kom och fynda!

Gå med Gud i veckan som kommer!

Blessings!
  
Skööönt!             Avkopplad Magnus

20 röda rosor från Magnus väntade på mig på rummet när vi kom:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0