Men, allvarligt talat.....

Inte nog med att nacken tar kol på mig. Tabletterna jag fick av doktorn gav mig hela listan biverkningar så gårkvällen var inte trevlig kan jag säga utan att gå in på detaljer. Så förutom att ha skitont, är jag dessutom ganska urlakad och "bakis" och vågar inte dricka kaffe riktigt än på några timmar :-(
Ringde läkaren så hon ska skriva ut svagare tabletter, men jag vet inte om jag vågar ta dem heller då.
Har fått en tid hos Tobbe imorgon bitti och hoppas på att han kan hjälpa mig bättre.

Innan jag blev dålig igår så hann jag vara med Gabriel på BullyProof Kår 391 och han tycker det är så roligt och var dessutom så snygg i sin nyinköpta dräkt.

Idag är alltså en ganska lugn dag och jag hoppas på bättre tider. Ni som ber får gärna be en extra bön för mig.
Tack snälla!

Blessings!

Gabriel i nya fina dräkten

Kommentarer
Postat av: Sara Nyberg

2010-09-17 @ 17:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0