En vecka räcker

Igår var jag hos J och fick massage (J är min personlige tränare, massör, kostrådgivare) och jag berättade att nu hade jag nästan klarat en hel vecka utan mjölkprodukter. Vad duktigt, tyckte han. Ja, men jag har inte märkt någon som helst skillnad, varken i magen eller hälsan i övrigt. Nä, men då spelar det ju ingen roll, sa han. Sååå skönt det var att höra. Imorgon välkomnar jag åter igen mjölkprodukterna i min kost, om än lite mera sparsamt än förut. Nu har jag i alla fall provat, gjort en egenstudie och fått ett resultat. Det känns bra :-)

Igår var också jag och Gabriel på Karl Johanskolans loppis och de sålde inte bara "loppor" utan även frukt och grönt. Jag köpte två stora buntar rabarber, som jag nu gjort LCHF-"pajer" av. Hoppas de blir goda.

Jag har ocks planterat penséerna jag köpte häromdagen, så nu är det vårlikt på altanen. Kunde till och med sitta där och läsa en stund i eftermiddags.

Gudstjänsten idag handlade om att ta risker i tro - läs mer här.

På lördag är det åter dags för Hela Människan Dag. Temat då är Raw Food. Spännande.

Ha en bra vecka
Blessings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0