Skönt

Visst, det är några veckor sedan jag bloggade här, mne nu är jag tillbaka.
Det nya året är en bit på väg. Terminen har satt igång och vardagarna är som de ska.
Den här helgen har varit en skön helg. Igår hade vi "Dag för Hela Människan" igen med Tikva, mini-spa, god mat, gemenskap, möjlighet till massage, samtal, spikmatta och med avslutande stillhetsandakt. Vi har beslutat att ha sådana dagar en gång i månaden och det ser vi alla verkligen fram emot. Nästa blir 12 februari.

Idag hade vi en bön - och lovsångsgudstjänst med olika bönestationer, vilket också var hur bra som helst. Vi är så glada för allt Gud gör med oss och kåren just nu och det behövs mycket bön för att kunna gå vidare i det.

Annars så har barnen börjat skolan igen efter ett långt jullov. Olivia har färgat håret svart - vilket är ett mirakel för att vara hon :-) och allt går sin gilla gång än så länge.

Känner inte att jag har så mycket mer att skriva just idag, så jag återkommer när orden tränger på mer.

Blessings!

Tikva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0