Kraglös

Äntligen – i onsdags blev jag av med nackkragen och röntgenbilderna visade en frisk nacke, så värken jag ”alltid” har är tydligen muskelvärk då och har funnits så länge att den blivit kronisk och hjärnan har fått för sig att det gör ondare än det skulle behöva göra. Hm, konstigt det där, men jätteskönt att veta att det inte blev någon skada av den där dörrkrocken och att jag inte har några restriktioner nu längre. Jag körde direkt till Sibbarps Kallbadhus och bastade, badade, solade och” scrubbade” hela mig med bodyscrub, och mycket schampo i håret :-) Oj, så skönt det var! En befrielse.
Nu har jag träningsvärk i nacken…. Har ju inte använt de där musklerna ordentligt på över två veckor, så nu när det gått några dagar så gör det rätt ont alltså. Får stretcha och massera och göra nackövningar regelbundet. Ska till Johan och få massage på tisdag – det blir alldeles utmärkt :-)

Idag var det skolavslutningar och barnen gick ut 7:an respektive 3:an. Jag var på Gabriels skolavslutning där alla föräldrar är välkomna eftersom det är på skolgården. Molnen såg hotfulla ut och det ganska kallt där vi stod, men det klarade sig utan att börja regna. Skönt – förra året slutade den skolavslutningen i hällregn – inte lika roligt. På eftermiddagen körde vi, hela familjen, till da Aldo i Falsterbo och åt italiensk glass. Helt klart värt körsträckan. Familjen släppte sedan av mig i Furubo så jag kunde förbereda för par-lördagen och jag hade en skön eftermiddag och kväll där, med powerwalk till havet, träning utomhus, städning, myr-jakt och skön dusch och avkoppling. Härlig atmosfär i Höllviken. Kom hit och hälsa på oss i sommar

Blessings

Som sagt - sköööön atmosfär :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0