One down - one to go....

Har stått ut drygt en vecka med nackkragen nu och idag är det nästan på gränsen till äckligt alltså. Jag älskar verkligen sommar och värme, men med denna runt nacken känns det minst sagt ofräscht. Jag tycker jag luktar som Magnus' arbetskläder.....
Nåja, snart är det förhoppningsvis över och jag är en erfarenhet rikare och ännu mer tacksam över att jag inte behöver ha sådan här hjälpmedel på mig oftare.
På tisdag åker dessutom jag och Olivia till Rögle Kloster och stannar til torsdag. Ett par dagar att bara vara - ska bli underbart. Jag var ju där själv förra året och sedan dess har Olivia längtat att få följa med och nu är det dags. Hoppas på en skön upplevelse trots krage, men bara miljöombytet lär väl göra gott, antar jag.

Imorgon är det Sveriges Nationaldag, så glöm inte att hissa svenska flaggan! Glöm inte heller att be för Sverige. Jag tror det finns många av oss som ber regelbundet för vårt land, men kanske lite mer speciellt imorgon då och här är ett exempel på bön man kan be på Nationaldagen:
Bön för Sverige
Vår Gud, vår Skapare och Herre,vi tackar Dig och prisar Dig för våra liv och för vårt land.Vi, Dina barn i Sverige,
ber Dig, genom Din Son Jesus Kristus:förlåt oss och hjälp oss förlåta varandra,hjälp oss komma nära Dig och Ditt Rike,lär oss älska varandra och vårt vackra land,ge oss allt som vi verkligen behöver - förbarma Dig över ossoch rädda oss från det onda, inom oss och utom oss.Gud, välsigna Sverige, dess folk och dess natur,var med oss och ge oss Din frid- nu och i all tid.I Jesu namn,Amen

Blessings!

Sverige för Gud!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0