Bibliskt hallonté

Idag hade vi vårterminens sista Hela Människan Dag på Limhamnkåren. Det blir fyra Hela Människan Dagar i följd i sommar på Furubo i Höllviken, men det återkommer jag om senare.
Idag var temat att göra egen ekologisk hudsalva och det var inte så många anmälda, så jag var lite orolig. Det visade sig att det var bra att vi inte var så många för My som skulle ha workshopen ringde och hade blivit magsjuk, så vi var mycket tacksamma för att hon stannade hemma idag.... Nu blev det tid för massage till och med för mig, så jag är lycklig. Vi satt och pratade, låg på spikmattan och satt i andaktsrummet så eftermiddagen gick idag också och alla verkade nöjda ändå.
I veckan beställde jag Manna-kort (kort med bibelverser på) som vi nu har i andaktsrummet, eller fågelrummet so Gabriel namngivit det rummet. Där finns gardiner och draperi med fåglar på och fågelkvitter som bakgrunds"musik". Jag köpte dessa mannakort på Km&Bornelings och när jag tittade igenom hemsidan hittade jag någor som jag bara inte kunde motstå att köpa också - Scripture-teá, alltså té med en bibervers (på engelska) på varje tépåses etikett. Hur roligt som helst!! Och jag blev jätteglad när produkterna kom i fredags så vi kunde ha dem på plats dag. Jag har tagit med mig en tépåse in för att dricka ikväll och jag tjuvkikade på bibelversen, som lyder: "You shall increase my greatness, and comfort me on every side." Psalm 71:21.  Det låter betryggande.

Nästa lördag kommer vi att ha en arbetsdag på Furubo i Höllviken och alla som vill får följa med och hjälpa till, vi bjuder på kaffe och lunch :-) Bara hör av dig.

Ha det bra

Blessings

Ser gott ut va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0