Oh, Happy day!

För några veckor sedan läste jag på Anna Halléns blogg om att vi kvinnor ofta har några trivselkilon, dvs, några kilon som vi oftast vill bli av med, men att de är viktiga för den kvinnliga kroppen - läs här
I alla fall har jag just tyckt att jag har några sådana kilon runt mage, höfter och lår och glömmer allt som oftast bort allt det här med graviditeter och gravitation ;-)
Så gissa om jag blev glad då jag igår provade både min 21 år gamla brudklänning och min festklänning som jag köpte när jag var 17 och jag kom i båda två utan att det gjorde ont. Visst, det spände lite mer över magen/midja och så, men annars inga problem. Me happy!
Johanna ville prova båda två också och hon blev såklart förtjust.
Naturligtvis var jag ju tvungen att berätta för min tränare, eftersom jag var så glad och ännu gladare blev jag av hans uppmuntrande mail där han skrev att jag tillhör de topp 5% som passar i sin brudklänning efter så många år och att jag har en superkropp för min ålder. Gissa hur många gånger jag det mailet......
Nä, jag tror jag tar en bit Brie ost till ;-)

Blessings!


Happy Happy

Vackra flickor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0