Hösttermin

Ja, vad ska man säja, höstterminen är igång. Flickorna har börjat 8:an och Gabriel har börjat 4:an - de små börjar bli stora.....
Jag klarade min utbildning - är nu Lic. Kostrådgivare - LCHF (lågkolhydratkost); Naturlig mat; Coachning & Motivation. Stolt? Ja, det är jag nog. Har inte skrivit en tenta på hur många år som helst och klarade att få 90% rätt, det tycker jag är bra i alla fall. YES! I DID IT!

Så, nog med skryt. Nu är verksamheten igång, det mesta i alla fall. I måndags startade Öppna Förskolan igen med både kända och okända ansikten, jätteroligt.
Nu till helgen, fredag och lördag är lokalen uthyrd igen till Andreas som säljer ut märkesbarnkläder till mycket billiga priser. Och på söndag har vi gudstjänst kl.11 med samling och info inför det som ligger framför.
Vi kommer att starta en del nya grupper och aktiviteter samt behålla det som varit bra sedan förra året. Se mer info på hemsidan.

Ha det bra så länge

Blessings


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0